FAQ – Pytania i odpowiedzi
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Niestety nie ma takiej możliwości, zamówienia prosimy składać bezpośrednio na naszej stronie kezzi.pl. W przypadku trudności lub zamówień z wysyłką zagraniczną prosimy o kontakt.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Tak, tylko i wyłącznie jeśli zamówienie początkowe jeszcze nie zostało przez nas nadane do wysyłki. W razie chęci połączenia kilku zamówień w jedno, prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailowy podając numery zamówień, które mamy połączyć.
Czy mogę dodać nowe produkty do już złożonego zamówienia?
Tak, tylko i wyłącznie wtedy gdy zamówienie jeszcze nie zostało przez nas nadane do wysyłki. W tym celu prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy podając numer zamówienia oraz informację jakie produkty mamy dodać (o ile są dostępne).
Czy zamówienie mogę odebrać osobiście lub zwrócić osobiście?
Nie ma takiej możliwości. Sklep działa wyłącznie internetowo – poprzez wysyłki, brak stacjonarnego sklepu.
Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone z góry lub wybrana była opcja wysyłki pobraniowej?
Tak, tylko i wyłącznie wtedy gdy zamówienie jeszcze nie zostało przez nas nadane do wysyłki. W tym celu prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy podając numer zamówienia. Zwrot środków za anulowane zamówienie, które zostało opłacone z góry, następuję nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Ile mam czasu na odstąpienie od umowy/zwrot?
Dokładnie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia odbioru przesyłki z zamówieniem.
Czy muszę korzystać wyłącznie z formularza odstąpienia od umowy/zwrotu podanego na stronie sklepu kezzi.pl?
Nie, można skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy/zwrotu. Istotną rzeczą jest aby znalazły się tam najważniejsze informację dotyczące zamówienia: imię i nazwisko zamawiającego, datę złożenia zamówienia, numer zamówienia i numer paragonu/faktury.
Czy można wymienić otrzymane produkty z zamówienia na inny wzór/kolor/rozmiar?
Brak możliwości wymiany produktów bezpośrednio poprzez stronę kezzi.pl.
Sposób postępowania w przypadku chęci wymiany:
1. zwrot zamówienia w całości lub częściowo – zgodnie z Regulaminem sklepu kezzi.pl (zwrot rozpatrywany standardowo w ciągu 14 dni kalendarzowych)
2. złożenie nowego zamówienia (o ile produkty nadal są dostępne na stronie) oraz postępowanie zgodnie z formularzem zamówienia, opłacenie zamówienia w całości (produkty + koszty dostawy) i oczekiwanie na wysyłkę.
Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku odstąpienia od umowy/zwrotu?
Do 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia odbioru przez nas przesyłki zwrotnej.